18 and life

Tjo!! nu var det ett tag sen så tänkte att nu får jag ta o skriva.. har ni tänkt på att nästan alla mina inlägg börja så? "Nu var det ett tag sen" haha..lite fult men det stämmer ju. får skriva något annat istället.. vi börjar om!

Hej! ligger i sängen just nu och lyssnar på musik. ska snart stänga av datan och läsa lite gamla tidningar innan jag somnar. Ska upp tidigt imorgon, halv 7.. rena döden :P ska julhandla med mamma, vi ska handla all mat (förutom köttbullarna för dom gjorde vi iordning i helgen) såsom jansson ingredienser,prinskorvar, rödkol, julskinkan, lax, sill , ja hela köret! sen ska vi handla julklappar till bror och syrran. Och så ska vi hämta ut min nya mobil! Ska bli så jävla gött för behöver verkligen en ny. Min data har pajjat med, så har fått pappas laptop sålänge nu tills jag köper en ny! Det tråkigaste med att data pajja var ju att mina bilder gick förlorade.. sög rätt hårt. Menmen, det går över när man gifter sig! haha.

Min syster som bor i stockholm kommer hit på fredag också! Med sin pojkvän :) Ska bli riktigt kul att träffa henne för nu var det faktiskt ganska länge sen.. blir ju inte att man träffas så ofta när ja bor i lilla borås och hon i stockholm. Har hört ett rykte om att hon köpt massa julklappar till mig också..tror jag vet vad men inte i detalj.. kommer nog bli glad iallafall!

Nyår snart ocksåå..vad har ni för planer? mina planer än sålänge är att gå ut o käka med mina kompisar. Sen fest, men vi har lite fester att välja mellan och vet inte riktigt än vilken vi ska välja! Men det löser sig nog. Måste hitta en klänning också.. har hittat två stycken men bägge är jättedyra och så bra ekonomi har jag inte än. Kom tillbaka om 6 år så kanske! haha.. Idag har jag varit istan lite med Zandra, hämtade datan och så fikade vi med Melina och gick och kollade runt lite. När jag kom fixade jag lite med datan o så..har inte gjort så mycket mer, varit ute o lekt i snön med Zandra. Brorsan har varit här också och klippt sig, så han blir snögger.


Ne nu ska jag nog stänga av här o försöka sova.. Nej! läsa tidningar var det ja. Men först ska ni få se en bild på min nya mobil!



Fin va ? en samsung s5230 :)


Natti natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0