house of the rising sun

Idag har jag varit på Lisas begravning. Det var sorgligt, men väldigt fint. Du kommer bli otroligt saknad Lisa ♥


Annars har jag inte gjort så mycket, var med Sandra ett tag. Vi gick bort till våran kompis Filippa. Hälsade på hon och hennes son Sebastian. 1 år är han, precis lärt sig gå har han med! Haha, så söt är han :)
Imorgon är det skola igen, det gillar jag inte. Börjar 9 och slutar 4. På kvällen blir det förmodligen fest.

Ajuste! Måste berätta en sak. Våran klass ska få åka till Göteborg den 4dec för att gå på Idol. Vi kommer att få hänga backstage och vara med på genrepet. :) så bli så jäkla kul! Våran make up lärare sminkar dom i idol så därför ska vi få åka dit. Längtar!!!

Nu blev jag jäkligt sugen på te, så ksa sätta på det. Här får ni en otroligt vacker bild på mig sålänge;




Haha,kul man kan ha med Snap!

Cya ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0