No other place

Godmorgon! Eller klockan är ju faktiskt 11:32 så god förmiddag kanske man säger? aa,jag vet inte. Idag börjar jag klockan 1, lite gött faktiskt så man inte börjar klockan 8 nu när det precis har varit lov. Egentligen ska vi ha smink lektion hela dagen idag, men ska på någon teater istället, lite surt. Ska till stan efter skolan med Fritz (Frida) , för hon hade precis "fått en massa pengar" så hon ska shoppa, själv har jag redan slösat upp mitt studiebidrag. Så jäkla dåligt att vi bara får 1050:- i månaden, skulle typ behöva 4000:-,haha. Ne men iaf 2000 tycker jag vi ska få. Då blir jag nöjd! Mer pengar åt ungdomarna.

Har köpt lite nya saker under lovet också, ska visa er.



Kängor, 399:- Skopunkten


Stövel med nitar, 399:- Skopunkten

Köpte även ett par vanliga strumpbyxor och ett par ribbade strumpbyxor :)

Här har ni även en dagens outfit;


Ribbade strumpbyxor,svart klänning och svart kofta , haha väldigt svart, men de är snyggt!



Nu måste jag kila, vi hörs! Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0