R.I.P

Ibland är det svårt att förstå hur snabbt det kan ta slut. Jag fattar det inte än...har så svårt att smälta det. Man tror inte riktigt att det kommer hända någon man känner. Eller sig själv. Man tror nästan inte riktigt på det när det väl hänt heller, att den personen inte finns längre. Hon fanns ju nyss? Jag fattar inte. Du var så ung. Det var inte din tid att lämna jorden än. På ett sätt finns du kvar. I allas tankar och drömmar. Du kommer aldrig att glömmas, aldrig. Mina tårar rinner jag skriver detta, du satte spår i mitt liv, det gjorde du verkligen.  Jag var bästa kompis med din lillasyster, men du var nästan alltid med oss. Vi hängde med dig på fest, vi drack och skojade och hade kul. Du blev en bra kompis till mig. Stunderna med dig och din lillasyster var en av dom bästa stunderna i mitt liv, jag hade så kul. Vi umgicks inte så mycket de senaste 2 åren kanske, men du betydde ändå något för mig. När jag fick veta att du inte fanns längre blev jag helt chockad. Helt förstörd. Det får mig att tänka på din familj. Hur dom måste må.

Jag skänker alla mina tankar till din familj. Och till dig. Hoppas du har det bra vart du nu än här. Hoppas du är på ett riktigt bra ställe, det förtjänar du.


Rest in peace
, Lisa Päivärinta ♥


I have not the words here to explain
gone is the grace for expressions of passion
but there are worlds and worlds of ways to explain
to tell you how I feel

I don't know what to say
my head's spinning like a carousel
so silently i pray

Helpless and hopeless
that's how i feel inside
nothing's real
but all is possible
if god is on my side

I'm in the light
where i cannot be found
it's as though i am standing in
the place called hollowed ground

Speechless Speechless...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0