12/10 2009

Är så trött på alla er "fjortisar" ! Och då menar jag er 14-16 åringar som tror att ni faktiskt ÄR något. "Härma inte mig nu, bara för jag är snyggast ;)" Det är bra med självförtroende, det är det! Men inte när man trycker ner andra. Andra som förmodligen egentligen är så mycket bättra än er. Ja ja vet, Varför bryr jag mig ens? Ja vet inte, men så fort jag läser någon av deras bloggar så exploderar det i mig, haha. Och när man lägger ut personers namn i bloggen så, ursäkta men hur fan tänker du?(Ja, nu syftar jag på en speciell bloggare,fast ingen känd) Bara för att Kissie's blogg blev framgångrik på hennes kaxiga sätt, betyder det verkligen inte att du kommer bli det. Tycker det låter precis som Kissie? Ingen vill ju läsa en Kissie-wannabe blogg endå? Eller har jag fel? Det räcker med en Kissie tycker jag. Hitta ditt egna sätt för fan. Och sluta kolla ner på andra som om du vore så jävla mycket bättre än dom, för guess what? DU ÄR INTE DET! Och att hålla på att skriva att blondiner är snyggare än brunetter, det är fan inte ok. Jag vet en massa brunetter som är tio gånger så mycket finare än dig. Både på utsidan och insidan.

Håll dina utseéndemässiga åsikter för dig själv!

Ja, nu är jag fan sur.

Kommentarer
Postat av: Nyman

DÖD ÅT FJORTISAR!

2009-10-12 @ 20:51:37
Postat av: hahaa (Y)

låter som du talar om felica :O

2009-10-12 @ 20:56:10
Postat av: revolution

stå på dig tösen min !

2009-10-12 @ 21:09:45
Postat av: Ciss - och en del frisörsnack;)

fin blogg=)

håller med om det där med fjortisar-_-

2009-10-12 @ 21:18:05
URL: http://ceciliatimonen.blogg.se/
Postat av: sussi

felicia? hahah, denna texten var bäst idag! (Y)

2009-10-12 @ 21:51:59
URL: http://suuusssiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah håller med stort!! :D låter precis som felicia ! ;) kör på mickan !

2009-10-13 @ 15:19:04
Postat av: sara

förstår inte riktig varför du bryr dig och om du tydligen exploderar varje gång du går in på hennes sida ?? varför ens kollar du då?? för jag skulle aldrig ens kolla eller göra nått för att jag ska bli arg... och så skriver du ",Och när man lägger ut personers namn i bloggen så, ursäkta men hur fan tänker du?" kan ju du svara hur fan du tänker för det är precis vad du gör just nu,hänger ut henne.. så jävla lågt och alla jävla fega som kommenterat utan att skriva erat namn ni är ju för jävla fega...felicia vågar iaf stå för vad hon tycker !!!!!!!!

2009-10-14 @ 16:43:07
Postat av: Mickan

Ja har inte hängt ut någon, har aldrig ens sagt att jag menar felicia, det är alla andra som skriver de. Kommentarerna är inte mitt problem, jag kan inte hjälpa att dom inte vågar skriva sina namn. Jag står också för vad jag tycker och har inte skrivit att jag inte gör det. Och om nu alla tror att de är felicia så kan ju alla ta och veta att jag menar inte bara henne. Så hänger inte ut precis henne utan det finns massa andra bloggar jag menar också. Och varför bryr du dig? Det är ju inte dig jag menar eller har något emot.

2009-10-14 @ 18:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0