Angående förra inlägget

Det blev ett jäkla liv om mitt förra inlägg. Dom flesta höll med mig & en del fattade inte hur jag tänkte. Ne det var inte meningen heller att ni skulle fatta hur jag tänkte, inte meningen att någon skulle se iomed att det är nästan bara Zandra och Sandra som vet om min blogg,vad jag vet. Har valt att inte göra reklam för den för vill ha den för att bara skriva av mig, av mina tankar. Men nu valde en kompis till mig att lägga ut den på facebook utan att jag visste det först. Men det gjorde la inget tänkte jag. Sen kom alla kommentarer =P Haha. Bara så ni vet, jag hänger inte ut någon, tycker det är fult ! Dom flesta av er antog att jag menade en speciell person, men menade inte bara henne! Absolut inte! Finns massa andra bloggare jag menar, som stämmer in på exakt samma beskrivning. Men visst, jag menade den personen också. Ni får tycka vad ni vill om det jag skrev,håll med eller tyck att jag är dum i huvudet som tänker så. För jag skrev av mig om mina tankar , inte era. Men jag ber om ursäkt om några tycker att jag hängde ut, för det var inte min mening. Men jag står för mina tankar om hur jag tycker om saker och ting, deal with it.

,kändes som jag behövde förklara det =P

Nu ska jag käka weinerbröd, (det stavas så va?) och sen duscha. Uppdaterar nog kanske sen.
Cya ♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag vet att du mena mig med tanke på att du svarade "ja, irriterar mig på allt hon skriver" till sussi :S

2009-10-15 @ 21:10:00
URL: http://feliciafahlander.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jag har inte sagt att jag inte menar dig heller, jag menar dig bland annat. Men inte BARA dig. Och ja, ja blir irriterad när du skriver sånna grejer. Hur många gånger ska jag behöva förklara detta:S

2009-10-16 @ 16:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0