L.o.v.e

Tjenare ! Idag har varit en kanon dag, vi sminkade varandra i skolan idag. Först la vi basen som vi lärt oss, sen fick vi lägga higlighter och shading. Helt otroligt vilken skillnad det blir om man highlightar lite och lägger shading. Fattar inte längre hur folk inte kan ha de. Haha! Vi har tur som har en sån bra Stylist-lärare också. Johanna Persson heter hon. Hon har sminkat såna som Amanda Jenssen,Carolina Gynning,Backstreet Boys,och hon har även sminkat för America's Next Top Model. Nu sminkar hon även några av Idol-deltagarna varje fredag.

Sen när vi slutade vid 4 tiden så åkte jag och Frida till Knalleland så lämnade jag tillbaka ett linne jag köpte på Cubus, ångrade mig. Så gick jag till Gina Tricot och köpte leggings,linne och örhängen ist ;)

Imorgon har vi hårvård så fårse vad vi hittar på då! Om två veckor får vi även beställa hem egna saker. Ska beställa hem ett pensel-kit från Peggy Sage med dom alla 22 penslar som man behöver :)



Linne, Gina Tricot - 129 :-





Silvrigt örhänge, Gina Tricot - 49,90 :-



Johanna's hemsida, kika in och kolla hur duktig hon är!

Nu blir det mys framför tv;n ! Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0