Ready,Set,Go!

Hejsan gott folk, hur är det med er? Här är det bara bra och de känns som det kan bli en riktigt bra kväll!
Det är ju Halloween denna helgen och får jag säga det själv älskar jag halloween. Det är kul att man kan klä ut sig till vad man vill , galet eller icke galet. Haha,alltid lika kul. Tyvärr ska jag inte på någon maskeradfest men tror det kan bli kul ändå. Sitter här och är klar. Sminket är på och klänningen likaså ;) haha. När det gäller smink så körde jag på svart och lila sotning idag, med lite glitter och lösögonfransar, blev skitbra! Tyvärr har jag bara en usel cam och mobil så blev inte bra när jag försökte ta kort. Ni får helt enkelt föreställa er hur det kan se ut, haha.

Nu väntar jag på Sandra som ska komma hit så ska jag sminka henne och sen ska vi till Z:a och förkröka.
Hoppas hon kommer snart bara...(!)


Näeh, nu avrundar vi det här inlägget så hörs vi kanske imorgon! Ha riktigt JÄVLA kul ikväll :D
Cya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0