Bröllops tema

Imorgon är det dags för bröllops tema. Amanda ska ställa upp som min modell :) Ska göra hår & smink på henne. Ska bli riktigt kul faktiskt, sen slutar vi efter det, sköönt. På onsdag är vi lediga, och på torsdag är det skolavslutning. Det här sommarlovet är verkligen välkommet, fyfan va gött det ska bli! Ska jobba lite hos min bror i sommar, hoppas ja får ihop lite pengar! Vill verkligen tillbaka till underbara Fuengirola i juli/augusti ♥ Ska ni utomlands i sommar? Isf vart? Mitt bästa utomlands tips är Spanien - fuengirola! (har typ iofs bara vart där,hahaha) Fyfan vad kul det är! Helt underbar miljö och utelivet är riktigt grymt! Fuengirola har även Spanien längsta strand på hela 7 km.


oj, nu har klockan redan blivit 20 över 11, måste fan sööva om ja ska orka gå upp kl.6 imorgon..kill me.. Ni får ha det bäst, natti natti



Frisyren jag ska göra på Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0